piątek, 2 maja 2014

Coś nowego....

Uwielbiam wszelkie prace ręczne. Zanim zajęłam się decoupagem sporo szyłam, robiłam na drutach, szydełkowałam, wyszywałam i nie wiem co tam jeszcze. Dziś widzę wszelki hande made jest na topie, a ludzie na fb pokazują różności. Niektóre ciekawe inne nie... ale ... o gustach się nie dyskutuje. Czas i u mnie na coś nowego z wykorzystaniem starych umiejętności. Pisałam ostatnio, że wybieram się na kolejny kurs z Beatą. Tym razem będzie to szycie zabawek, już się z tego bardzo cieszę. Oto poniżej fotka cudowności wg. pomysłu Beaty i w jej wykonaniu. Ci. którzy chcieliby posiąść taką wiedzę muszą zwrócić się do kreatywnych.com w Poznaniu, może jeszcze mają wolne miejsca na warsztaty. Pozdrawiam wszystkich weekendowo choć chłodno (z racji temperatury na zewnątrz).
Zdjęcie jest własnością Beaty i pochodzi z jej strony www.

2 komentarze:

  1. A już myślałam Basiu, że to Twoje dzieła :) Czekam więc na takie cudeńka w Twoim wykonaniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te szyjątka! Miłego warsztatowania ;)

    OdpowiedzUsuń