czwartek, 26 grudnia 2013

W świątecznym klimacie

Witajcie, w ten świąteczny dzień. Jednocześnie składam wszystkim odwiedzającym mojego bloga serdeczne życzenia Bożonarodzeniowe. Mam nadzieję, że dni te upływają Wam w spokoju, zdrowiu, wśród najbliższych. Dawno nic nie pokazywałam, choć wiele rzeczy robiłam oczywiście wieczorkami, dziś kilka pudełek na słodycze, które udało mi się sfotografować. Zrobiłam też pudełko z okazji 50-lecia ślubu moich rodziców - też zapomniałam o fotce, ale siostra obiecała zrobić zdjęcia. 

Puszka metalowa po ciasteczkach wedlowskich w nowym ubranku.


Na tym zdjęciu obecny mój pomocnik Stefan - ulubieniec. Tak więc kontrola jakości wykonana.


2 komentarze:

  1. Χρόνια πολλά!!!!!!
    Ομορφο το blog σου και όλα όσα φτιάχνεις!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne pudełka zrobiłaś,pozdrawiam świątecznie:-)

    OdpowiedzUsuń