niedziela, 28 sierpnia 2011

Na lawendowo

Pisałam ostatnio, że byłam w Czaczu na małych zakupach. Wśród różności wynalazłam m.in. lusterko (pomalowane wściekle żółtą farbą), ale z fajną ramą oraz ramkę na zdjęcie. Dziś chciałam Wam pokazać co wyszło z mojej przeróbki. Motyw już stosowałam lawenda - przez wielu lubiany wzór. Ja - tak różnie, chyba wolę motywy różane, ale to zależy do czego mam go naklejać. Pozostało mi jeszcze wiele "klamotów" z Czacza do przeróbki, będę systematycznie Wam prezentować co udało się zrobić. Jeśli jest ktoś zainteresowany moimi pracami, chciałby kupić nietuzinkowy prezent na rocznicę, imieniny, urodziny to prosze o kontakt, chętnie podejmę się zadania.

As I said before, we want for a shopping trip to Czacz (village full of second hand things). I found there couple of interesting items such as mirror (which was yellow :/) and some photo frames. So today I would like to show you what I've done with them. The main topic I used was lavender. I still have some more items to work with, but I will try to show them as soon as they're gonna be ready. If you're interested in ordering something, just contact me on my email.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz